کنجکاوی بازیکنها داستان بازی Blades of Fire را گسترش میدهد
خواندنی ها
بزرگنمايي:
پیام ویژه - زومجی / به گفته کارگردان Blades of Fire، میزان کاوش و کنجکاوی بازیکنها تاثیر زیادی در گسترش روایت بازی خواهد داشت.
استودیو MercurySteam در ماه فوریه گذشته بازی اکشن و نقشآفرینی Blades of Fire را معرفی کرد و در روزهای گذشته به آرامی جزئیات تازه آن را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است. اخیرا انریک آلوارز، بنیانگذار استودیو و کارگردان بازی Blades of Fire در مصاحبه با رسانه Gamereactor خاطرنشان کرد که بازی تاکید زیادی روی روایت دارد و در عین حال به بازیکنها این فرصت را میدهد تا بر اساس میزان کنجکاوی خودشان، داستان را گسترش دهند.
آلوارز درباره نیاز به شخصیتپردازی قوی برای روایت یک داستان خوب به گفتگو پرداخت و توضیح داد که بازی Blades of Fire شدیدا روایتمحور است. این کارگردان در ادامه توضیح داد، بازی از صحنههای سینمایی برای روایت داستان خود بهره میبرد، اما بازیکنها را درگیر نوعی روایت ارگانیک خواهد کرد.
بازار ![]()
آلوارز در این باره افزود: «احتمالا به دلیل آزادی عملی که بازی به شما میدهد اینطور به نظر نرسد، اما این یک بازی شدیدا روایتمحور است و شخصیتها مهمترین رکن آن هستند؛ چراکه شما بدون خلق شخصیتهای خوب نمیتوانید یک داستان خوب را روایت کنید. هنگام نوشتن داستان بازی میخواستیم یک روایت واضح و مشخص را از طریق کاتسینها و شخصیتپردازی ارائه دهیم، اما بسته به میزان کنجکاوی و حوصله بازیکنها میتوانیم نوعی روایت قابل گسترش و ارگانیک را در بازی بگنجانیم.»
به گفته آلوارز، کنجکاوی بازیکن برای کشف بیشتر داستان Blades of Fire کلید گسترش آن خواهد بود؛ برای مثال میتوان با شخصیت Adso بارها به گفتگو پرداخت تا هر بار جزئیاتی مرموز و جدید درباره اتفاقات فعلی داستان را ارائه دهد.
کارگردان Blades of Fire در ادامه توضیح داد: «کنجکاوی شما داستان را به سمت بخشهای مهمی سوق میدهد؛ برای مثال دو مکانیسم وجود دارد که میتوانید در هر زمان با شخصیت Adso صحبت کنید. در مکانیسم اول میتوانید از او بپرسید که باید چه ماموریت جدیدی را انجام دهید تا او هرانچه درباره آن میداند را به شما بگوید. در این گفتگو شما فقط اطلاعاتی که این شخصیت درباره ماموریت میداند را دریافت خواهید کرد.
اما مکانیسم دوم این است که درباره موضوعات خاص و جانبی با Adso صحبت کنید. شما هروقت تمایل داشتید کنار او میایستید و از او درباره موضوعات مختلف نظیر آهنگرها، چکشها، قلعهها یا شخصیت جدیدی که اخیرا با آن آشنا شدهاید، میپرسید. کسب همه این اطلاعات به کنجکاوی و مشارکت فعال بازیکن نیاز دارد و خطوط داستانی زیادی به این روش روایت خواهند شد. فکر میکنم که ما تعادلی کاملا منسجم و جالب بین این دو مکانیسم خواهیم داشت.»
آلوارز در پایان گفتگوی خود تاکید کرد که بازی Blades of Fire همواره داستانی برای پیش بردن ماموریتها دارد، اما این بازیکنها هستند که باید برای کشف جزئیات آن به کاوش بپردازند. یکی از این موارد به ملاقات با شخصیتهای گوناگونی مربوط میشود که در مسیر داستان حضور دارند.
آلوارز در این باره گفت: «در بازی Blades of Fire، بیشتر داستان به سراغ شما نمیآید، بلکه این شما هستید که باید به دنبال آن بگردید. شما باید برای دانستن بیشتر داستان کنجکاو باشید. ممکن است که در این بازی با یک شخصیت دیوانهوار ملاقات کنید و دیدگاه متفاوتی نسبت به اتفاقات داستان و شگفتیهای آن به شما ارائه دهد.»
بازی Blades of Fire در ماه فوریه گذشته رونمایی شد و قرار است در تاریخ 1 خرداد 1404 (22 می 2025) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. نسخه کامپیوتر این بازی از طریق فروشگاه اپیک گیمز منتشر خواهد شد.
-
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲:۴۹
-
۷ بازديد
-

-
پیام ویژه
لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/1571861/