پیام ویژه - گیم فا / به گفته کارگردان Phantom Blade Zero، این بازی به مانند بازیهای قدیمیتر استودیوی FromSoftware از یک نقشه غیرخطی یکپارچه برخوردار خواهد بود.
Phantom Blade Zero یکی از موردانتظارترین بازیهایی محسوب میشود که در سالهای اخیر رونمایی شده است. این بازی علیرغم دور شدن از ویژگیهای مختلف ژانر سولزلایک، عناصر زیادی را از بازیهای این سبک وام گرفته است. اثر مذکور به مانند بسیاری از عناوین قدیمی سولزلایک، دارای یک نقشه غیرخطی یکچارچه است.
کارگردان Phantom Blade Zero در مصاحبهای با وبسایت GamesRadar، به توضیح در مورد برخی از ویژگیهای این بازی پرداخت. به گفته وی، این بازی فاقد یک نقشه جهان باز است و در عوض یک نقشه به هم پیوسته غیرخطی را به بازیکنان ارائه میدهد.
وی در این باره اظهار داشت:
بازیکنان در نقشه یکپارچه این بازی میتوانند به کاوش بپردازند، اما این یک نقشه بزرگ جهان باز نیست. در واقع هر منطقه به طور یکپارچه به هم متصل است.
این نشان میدهد که نقشه بازی بیشتر شبیه همان چیزی است که در بازیهای Dark Souls و سایر عناوین سولزلایک (به جز Elden Ring) دیده میشد. این نقشه دارای مناطق مجزا خواهد بود که به هم متصل خواهند شد.
Phantom Blade Zero آسانتر از بازیهای سولزلایک خواهد بود.
با این حال، همه مناطق در ابتدا در دسترس بازیکنان نخواهند بود. برخی از مناطق غیر قابل دسترس هستند و باید برای آزاد کردن آنها ماموریتهایی را انجام دهید. همچنین مسیرهای متعددی وجود خواهد داشت که میتوانید از آنها عبور کنید.
علاوه بر این، کارگردان بازی تایید کرد که تمام مناطق نقشه مملو از چیزهای مختلف برای کاوش است. همچنین دشمنان کوچک، باسهای بزرگ و آیتمهای قابل جمعآوری در مناطق مختلف نقشه تقسیم شدهاند.
سازندگان Phantom Blade Zero پیشتر تایید کرده بودند که این بازی یک اثر سولزلایک نیست و نسبت به عناوین این سبک آسانتر خواهد بود. توسعهدهندگان با اتخاذ این تصمیم قصد دارند مخاطبان بیشتری را به این بازی جذب کنند.
Phantom Blade Zero برای پلی استیشن 5 و PC در حال توسعه است.
http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/1500680/نقشه-بازی-Phantom-Blade-Zero-جهان-باز-نخواهد-بود