بیش از 700 کاتسین در Assassin’s Creed Shadows وجود دارد
خواندنی ها
بزرگنمايي:
پیام ویژه - گیم فا / از همان ابتدا یوبیسافت (Ubisoft) ادعا کرد که Assassin’s Creed Shadows پروژهای بلند پروازانه است. ارائه محیط ژاپن که مدتها مورد انتظار طرفداران بود، بهکارگیری فناوری رهگیری پرتو (Ray-Tracing) و چندین تاخیر پیدرپی جهت بهبود کیفیت بازی، همگی نشاندهنده این هستند که Shadows یکی از بزرگترین پروژههای این شرکت محسوب میشود.
حال بهتازگی جزئیات جالب دیگری درباره وسعت این بازی توسط تیم توسعه اعلام شده است. پس از مجموعهای از پیشنمایشها، آنها تایید کردند که بازی دارای 700 کاتسین خواهد بود. این رقم نشان میدهد که این بازی از نظر مقیاس به عناوینی مانند Baldur’s Gate 3 نزدیک میشود، عنوانی که حدود 174 ساعت کاتسین داشت.
آقای دیوید نیبلین (David Nibbelin)، کارگردان بخش سینمایی بازی، در مصاحبه اخیر خود درباره اهمیت کاتسینها و تاثیر آنها بر لحن و روایت کلی بازی صحبت کرد. او توضیح داد که کاتسینها فقط به لحظات داستانی یا دیالوگها محدود نمیشوند، بلکه برای ایجاد لحظاتی از تامل و دروننگری نیز طراحی شدهاند. یوبیسافت قصد دارد از این طریق بازیکنان را وادار کند تا دربارهی پیامدهای اعمال خود فکر کنند و بتوانند با شخصیتها ارتباط عمیقتری برقرار کنند.آقای نیبلین اذعان داشت:
![]()
ما میخواهیم شما این صحنهها را احساس کنید. میخواهیم آنها را بهعنوان لحظاتی برای درک پیامدها ببینید تا بتوانید ارتباط عمیقتری با شخصیتها برقرار کنید.
این مسئله همچنین نشان میدهد که Assassin’s Creed Shadows ممکن است از نظر پروسه تولید، پرهزینهترین نسخه این سری باشد. درحالی که تمرکز بر داستانگویی سینمایی و تاثیرگذار بسیار هیجانانگیز به نظر میرسد، اما باید در نظر داشت که تمام این کاتسینها دارای موشن کپچر نخواهند بود. این موضوع ممکن است باعث ایجاد تفاوت در سطح کیفی صحنهها شود، اما یوبیسافت همچنان امیدوار است که پیام کلی بازی تاثیرگذار باقی بماند.
-
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳:۵۸
-
۶ بازديد
-
![](/images/komen.png)
-
پیام ویژه
لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/1563121/