حداکثر مدت زمان رسیدگی به شکایات مسافران در پروازها اعلام شد
اقتصادي
بزرگنمايي:
پیام ویژه - باشگاه خبرنگاران / مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها سازمان هواپیمایی کشور گفت: سازمان هواپیمایی کشوری موظف است ظرف مدت حداکثر 7 روز برای پروازهای داخلی و 14 روز برای پروازهای خارجی به شکایات مسافران در قالب حقوق مسافر رسیدگی کند.
-
پنجشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱:۰۷
-
۷ بازديد
-
-
پیام ویژه
لینک کوتاه:
https://www.payamevijeh.ir/Fa/News/1556352/